Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ



ΤΣΟΛΟΠΑΝΗΣ  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ                                     Φλώρινα 19-12-2012
ΑΙΡΕΤΟΣ  ΠΥΣΠΕ  ΦΛΩΡΙΝΑΣ( 2009 – 2012)
ΚΙΝ: 6974729344
    ΠΡΟΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ Π.Ε. Ν. ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Ε Π Ι Σ Τ Ο Λ Η

Αγαπητές/οί
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι.

Με τη λήξη της θητείας μου, ως Αιρετού Εκπροσώπου του Π.Υ.Σ.Π.Ε Φλώρινας, νιώθω την ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σας και να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνατε να  με εκλέξετε δύο φορές εκπρόσωπό σας στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο.
Τα τέσσερα προηγούμενα χρόνια, από τη θέση του αιρετού στο ΠΥΣΠΕ Ν. Φλώρινας, με γνώμονα το ήθος, τη διαφάνεια, την αξιοκρατία, τη δικαιοσύνη και κυρίως το σεβασμό στον κάθε συνάδελφο, έδωσα όλες μου τις δυνάμεις για την προάσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων. Προσπάθησα να σας παρέχω καθημερινά μια πολύπλευρη ενημέρωση, - μέσα από την ιστοσελίδα μου , τα ενημερωτικά μου δελτία και την προσωπική μας επικοινωνία – πάνω σε θέματα που σας απασχολούσαν. Ταυτόχρονα ήμουν παρών, και συμμετείχα ενεργά σε όλους τους  αγώνες  του κλάδου μας.
Θα ήθελα, τέλος, να ευχαριστήσω τον Γιάννη Αρβανίτη και τα υπόλοιπα μέλη του Συμβουλίου για την συνεργασία μας και να ευχηθώ στα νέα Αιρετά μέλη του Π.Υ.Σ.Π.Ε Φλώρινας, Γέρου Κωνσταντίνο και Αντωνιάδη Αναστάσιο, καλή δύναμη στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνουν

Με τιμή

Τσολοπάνης Κωνσταντίνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου