Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΑΙΡΕΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΠΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΤΣΟΛΟΠΑΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ


ΤΣΟΛΟΠΑΝΗΣ  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΑΙΡΕΤΟΣ  ΠΥΣΠΕ  ΦΛΩΡΙΝΑΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΙΡΕΤΟΣ  ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΠΕ  ΦΛΩΡΙΝΑΣ
(με το ψηφοδέλτιο της Π.Α.Σ.Κ.)
ΚΙΝ: 6974729344
Blog:  www.tsolopanis.blogspot.com

Ε Π Ι Σ Τ Ο Λ Η  

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ Π.Ε  Ν.ΦΛΩΡΙΝΑΣ
  
Αγαπητές/οί Συναδέλφισσες και συνάδελφοι.

Στις 3 Νοέμβρη του 2010 καλούμαστε να εκλέξουμε τα αιρετά μέλη των υπηρεσιακών μας συμβουλίων. Ο θεσμός των υπηρεσιακών  συμβουλίων και η συμμετοχή αιρετών εκπροσώπων σε αυτά, αποτελεί μια μεγάλη κατάκτηση του συνδικαλιστικού –  εκπαιδευτικού κινήματος, που είμαστε υποχρεωμένοι να  προστατέψουμε.
Τα δύο προηγούμενα χρόνια, από τη θέση του αιρετού στο ΠΥΣΠΕ Ν. Φλώρινας, με γνώμονα το ήθος, τη διαφάνεια, την αξιοκρατία, τη δικαιοσύνη και κυρίως το σεβασμό στον κάθε συνάδελφο, έδωσα όλες μου τις δυνάμεις για την προάσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων. Προσπάθησα να σας παρέχω καθημερινά μια πολύπλευρη ενημέρωση, - μέσα από την ιστοσελίδα μου , τα ενημερωτικά μου δελτία και την προσωπική μας επικοινωνία – πάνω σε θέματα που σας απασχολούσαν. Ταυτόχρονα ήμουν παρών, και συμμετείχα ενεργά σε όλους τους  αγώνες  του κλάδου μας.
Με σύμμαχο  την εμπειρία  και τη γνώση που απέκτησα χάρη σε σας, δεσμεύομαι, να ενώσω τις δυνάμεις μου μαζί σας, προκειμένου να διεκδικήσουμε και να διαφυλάξουμε αυτά που με σκληρούς αγώνες έχουμε κατακτήσει. Με τη σωστή επιλογή μας βάζουμε  τη σφραγίδα της διαφάνειας , της αξιοκρατίας και της συνέπειας λόγων και έργων.
  
Θέλω να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που με εμπιστευθήκατε και Ζητώ από εσάς την ανανέωση της εμπιστοσύνης σας στο πρόσωπο μου, με την ψήφο σας.
        
            Σας ευχαριστώ που μου δίνετε καθημερινά τη δύναμη , να συνεχίσω…

Τσολοπάνης Κωνσταντίνος
Υποψήφιος Αιρετός  για το ΠΥΣΠΕ  ΦΛΩΡΙΝΑΣ
    (με το ψηφοδέλτιο της Π.Α.Σ.Κ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου