Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014



Α Ν Ο Ι Χ Τ Η    Ε Π Ι Σ Τ Ο Λ Η

Αγαπητές/οί
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι.

Την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου καλούμαστε να αναδείξουμε τους Αιρετούς Εκπροσώπους στα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ,ΑΠΥΣΠΕ & ΚΥΣΠΕ).
Στις δύσκολες στιγμές που περνάμε, αυτό που έχει σημασία είναι η ενότητα και η συμπόρευση.  Η καθημερινότητα του καθενός μας και των σχολείων μας είναι σημαντική και πρέπει να παραμείνει ο χώρος εργασίας μας ανθρώπινος, αξιοπρεπής και χαρούμενος…. τουλάχιστον για μας.
Τα χρόνια που συμμετέχω ενεργά στα δρώμενα του κλάδου μας, προσπάθησα να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης σας. Για τέσσερα  χρόνια,(2009-2012) από τη θέση του αιρετού στο ΠΥΣΠΕ Ν. Φλώρινας, με γνώμονα το ήθος, τη διαφάνεια, την αξιοκρατία, τη δικαιοσύνη και κυρίως το σεβασμό στον κάθε συνάδελφο, έδωσα όλες μου τις δυνάμεις για την προάσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων. Προσπάθησα να παρέχω καθημερινά μια πολύπλευρη ενημέρωση, - μέσα από την ιστοσελίδα μου , τα ενημερωτικά μου δελτία και την προσωπική μας επικοινωνία – πάνω σε θέματα που μας απασχολούσαν. Ταυτόχρονα ήμουν παρών, και συμμετείχα ενεργά σε όλους τους  αγώνες  του κλάδου μας.
Θέτω στην κρίση σας την υποψηφιότητα μου για το ΑΠΥΣΠΕ  Δυτικής Μακεδονίας, διεκδικώντας τη ψήφο σας και την εμπιστοσύνη σας  για
·      Να αγωνίζομαι με συνέπεια και ευαισθησία για τον κάθε συνάδελφο ξεχωριστά, χωρίς διακρίσεις.
·      Να είμαι δίπλα του για την προώθηση και στήριξη κάθε δίκαιου αιτήματος, με γνώμονα πάντα τη διαφάνεια και την αξιοκρατία.
Ας επιλέξουμε εκείνους που θα ανταποκριθούν καλύτερα στις προσδοκίες όλων μας.
                                                            Με εκτίμηση
                                     Τσολοπάνης Κωνσταντίνος
Υποψήφιος Αιρετός για το ΑΠΥΣΠΕ Δυτ. Μακεδονίας
          ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ -ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΚΙΝ: 6974729344
ΤΗΛ. ΣΧ.: 2386061265

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου